مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:222023-05-28دانش

فارس من| برگزاری امتحانات به صورت حضوری مصوبه وزارت علوم است


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز گفت: برگزاری آزمون ها به صورت حضوری پس از رفع پاندمی کرونا، مصوبه وزارت علوم بوده و در این زمینه دانشکده اختیاری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شروع فصل امتحانات در خرداد ماه بعد از اپیدمی کرونا حواشی هایی جهت برگزاری به صورت آنلاین و یا حضوری داشته است که در پویش اخیر با عنوان نه به امتحانات حضوری دانشکده مجازی شیراز و اخذ هزینه مازاد بر شهریه حواشی برای این امتحانات ایجاد کرده است.

در این پویش آمده است: دانشگاه دولتی شیراز در اقدامی عجیب، امتحانات دانشکده مجازی این دانشگاه را حضوری کرده و بابت برگزاری امتحانات پایان ترم از دانشجویان مجازی این دانشگاه به ازای هر درس 190 هزار تومان اخذ می نماید.

در حالی که این موضوع نه تنها در آیین نامه آموزشی و دفترچه ثبت نام کنکور آورده نشده بلکه با اقتضای مجازی بودن دوره نیز مغایر است.

چطور دانشجویانی که به علت مشغله های کاری و زندگی در رشته ای مجازی شرکت کرده اند حداقل دو هفته کار خود را تعطیل نموده و در امتحان حضوری دانشگاه شرکت نمایند در حالی که زیرساخت برگزاری مجازی امتحانات از زمان کرونا وجود دارد.

غم انگیزتر اینکه هزینه ای مازاد بر شهریه ابتدای ترم نیز به ازای هر امتحان از دانشجو اخذ می گردد که در این شرایط اقتصادی اجحاف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برگزاری امتحانات به صورت حضوری مصوبه وزارت علوم است

فارس من| برگزاری امتحانات به صورت حضوری مصوبه وزارت علوم است